Schlichting, L. (2015). Taaldiagnostiek met de Schlichting Tests bij Marokkaanse-Nederlandse kinderen. Logopedie, 5, 29-36.
Schlichting, L. (2015/2016). De taalvaardigheid in het Nederlands van kleuters van Turkse en Marokkaanse herkomst. Tijdschrift voor Orthopedagogiek ,54, 239-250 (2015). Nederlands tijdschrift voor Logopedie, 2, 20-27 (2016).
Schlichting, L. & Dekker, P. (2018). Taaldiagnose-ondersteunende methoden bij Turks-Nederlandse en Marokkaans-Nederlandse kleuters. Tijdschrift voor Orthopedagogiek, 57, 1_2,29-41.
Schlichting, L. & Dekker, P. (2018). Meertalige kleuters met en zonder TOS. Nederlands tijdschrift voor Logopedie, 90, #2, 18-24.
Schlichting, L. (2015). Taaldiagnostiek met de Schlichting Tests bij Marokkaanse-Nederlandse kinderen. Logopedie, 5, 29-36
https://liesbethschlichting.nl/wp-content/uploads/Artikel_Schlichting_201505.pdf
Schlichting, L. (2015/2016). De taalvaardigheid in het Nederlands van kleuters van Turkse en Marokkaanse herkomst. Tijdschrift voor Orthopedagogiek ,54, 239-250 (2015). Nederlands tijdschrift voor Logopedie, 2, 20-27 (2016)
Schlichting, L. & Dekker, P. (2018). Taaldiagnose-ondersteunende methoden bij Turks-Nederlandse en Marokkaans-Nederlandse kleuters. Tijdschrift voor Orthopedagogiek, 57, 1_2,29-41.
https://liesbethschlichting.nl/wp-content/uploads/Taaldiagnose-ondersteunende-methoden-TVO1_2-.pdf
Schlichting, L. & Dekker, P. (2018). Meertalige kleuters met en zonder TOS. Nederlands tijdschrift voor Logopedie, 90, #2, 18-24.